Projekt inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o.
Autor: Kralovič, Jozef
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Práce je projektem inovace marketingové strategie společnosti Belve, s.r.o. Práce se skládá ze tři části a to teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou rozpracovány poznatky z oblasti inovací, strategie marketingu a strategických situačních analýz, které byli využity v praktické části. V projektové části jsou navrhnuty inovace marketingové strategie z hlediska marketingového mixu. Následně je projektová část podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42698
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 45761


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kralovič_2018_dp.pdf 4.161Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kralovič_2018_op.docx 29.79Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kralovič_2018_vp.docx 24.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet