Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
Autor: Vondruška, Matěj
Vedoucí: Haltofová, Barbora
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá projektem zlepšení marketingové komunikace ve vybrané spo-lečnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První je část teoretická, která se zabývá teoretický-mi poznatky a trendy z oblasti marketingu služeb, cestovního ruchu a marketingové komu-nikace. Teoretická část slouží jako podklad pro část praktickou a projektovou. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingové komunikace společnosti, která je provedena za pomoci dotazníkového šetření a dalších marketingových analýz. Výsledky analytické části jsou použity pro tvorbu návrhů zlepšení marketingové komunikace, které jsou realizovány v projektové části práce. Projektová řešení jsou podrobena nákladové, ča-sové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42699
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 45770


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vondruška_2018_dp.pdf 3.424Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vondruška_2018_op.docx 24.41Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vondruška_2018_vp.pdf 307.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet