Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s.r.o.
Autor: Kučerová, Eva
Vedoucí: Džieržavová, Pavla
Abstrakt: Ve své práci pomáhám s hledáním nových zákazníků pro firmu Danex s.r.o. Jako nástroj hledání nových zákazníků jsem použila telemarketing. Vytvořila jsem databázi firem. Pro-střednictvím telefonu jsem oslovovala potencionální zákazníky, s kterými jsem spolupraco-vala na vyplnění dotazníku " Spokojenost s reklamními agenturami". Na základě tohoto telefonu jim byl zaslán produktový katalog firmy Danex s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4274
Datum: 2006-12-08
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 4697


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kučerová_2007_bp.pdfZablokované 2.079Mb PDF Zobrazit/otevřít
kučerová_2007_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kučerová_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet