Problémy s dítětem ve střídavé péči pohledem učitelek mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problémy s dítětem ve střídavé péči pohledem učitelek mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Liška, Petr
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:30Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:30Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42867
dc.description.abstract Diplomová práce má teoreticko- empirický charakter. Cílem práce je popsat problémy, které se pojí se střídavou péčí o dítě předškolního věku z pohledu učitelky v mateřské škole. V teoretické části této práce jsou shrnuty obecné aspekty střídavé péče o dítě s ohledem na rodiče a dítě v mateřské škole jakožto aktéry této formy porozvodové péče. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Data byla sesbírána prostřednictvím interview s učitelkami v mateřských školách. Z analýzy dat vyplynulo, že se dítě předškolního věku ve střídavé péči musí vypořádat se změnami, jejichž zdrojem je často nevhodný přístup rodičů, který se také podepíše i na učitelce v mateřské škole v jejím pracovním a osobním životě.
dc.format 77 s. (163 877 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject formy porozvodové péče cs
dc.subject střídavá péče cs
dc.subject učitelka v mateřské škole cs
dc.subject post-divorce arrangements for children en
dc.subject joint custody en
dc.subject nursery school teacher en
dc.title Problémy s dítětem ve střídavé péči pohledem učitelek mateřských škol
dc.title.alternative Issues with a child in joint custody from the point of view of the nursery school teachers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2018-06-14
dc.description.abstract-translated Master thesis has an empirical character. Its aim is to describe problems connected with a child in joint custody from the nursery school teacher perspective. In theoretical part, gen-eral aspects of joint custody are summarized with regards to parents and a child in a nursery school as agents of this post-divorce arrangement. In empirical part, results of qualitative research are presented. The data were collected via interviews with nursery school teachers. Data analysis showed that nursery school child has to deal with various changes, caused by inappropriate attitude of parents towards this issue, which also affects the nursery school teacher in her professional and personal life.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 47971
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-18
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject střídavá výchova cs
local.subject výchovné problémy cs
local.subject učitelky mateřských škol cs
local.subject preschool children en
local.subject joint custody en
local.subject educational problems en
local.subject women kindergarten teachers en


Files in this item

Files Size Format View Description
liška_2018_dp.pdf 2.832Mb PDF View/Open None
liška_2018_op.docx 18.18Kb Unknown View/Open None
liška_2018_vp.docx 19.04Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account