dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Liška, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:30Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:30Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42867
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce má teoreticko- empirický charakter. Cílem práce je popsat problémy, které se pojí se střídavou péčí o dítě předškolního věku z pohledu učitelky v mateřské škole. V teoretické části této práce jsou shrnuty obecné aspekty střídavé péče o dítě s ohledem na rodiče a dítě v mateřské škole jakožto aktéry této formy porozvodové péče. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Data byla sesbírána prostřednictvím interview s učitelkami v mateřských školách. Z analýzy dat vyplynulo, že se dítě předškolního věku ve střídavé péči musí vypořádat se změnami, jejichž zdrojem je často nevhodný přístup rodičů, který se také podepíše i na učitelce v mateřské škole v jejím pracovním a osobním životě. |
|
dc.format |
77 s. (163 877 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
formy porozvodové péče
|
cs |
dc.subject |
střídavá péče
|
cs |
dc.subject |
učitelka v mateřské škole
|
cs |
dc.subject |
post-divorce arrangements for children
|
en |
dc.subject |
joint custody
|
en |
dc.subject |
nursery school teacher
|
en |
dc.title |
Problémy s dítětem ve střídavé péči pohledem učitelek mateřských škol |
|
dc.title.alternative |
Issues with a child in joint custody from the point of view of the nursery school teachers |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
Master thesis has an empirical character. Its aim is to describe problems connected with a child in joint custody from the nursery school teacher perspective. In theoretical part, gen-eral aspects of joint custody are summarized with regards to parents and a child in a nursery school as agents of this post-divorce arrangement. In empirical part, results of qualitative research are presented. The data were collected via interviews with nursery school teachers. Data analysis showed that nursery school child has to deal with various changes, caused by inappropriate attitude of parents towards this issue, which also affects the nursery school teacher in her professional and personal life. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47971
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-18 |
|
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
střídavá výchova
|
cs |
local.subject |
výchovné problémy
|
cs |
local.subject |
učitelky mateřských škol
|
cs |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
joint custody
|
en |
local.subject |
educational problems
|
en |
local.subject |
women kindergarten teachers
|
en |