Projekt marketingového plánu firmy P & L, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy P & L, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Plášek, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-15T17:24:37Z
dc.date.available 2012-09-15T23:00:20Z
dc.date.issued 2007-08-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4303
dc.description.abstract Tato práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. V teoretické části hodnotím literární prameny a formuluji teoretická východiska pro zpracování marketingového plánu. V analytické části je rozebrána analýza vnitřního, do které spadá analýza zemědělského trhu, konkurence, dodavatelů a odběratelů, analýza sortimentu, a vnějšího prostředí firmy P & L, spol. s r.o. a SWOT analýza pro vyjádření silných, slabých stránek firmy, příležitostí a hrozeb. V projektové části je vypracován samotný projekt marketingového plánu. Jsou zde vypracovány akční plány včetně časového harmonogramu a rozpočtů. Na závěr jsou zhodnocena rizika tohoto projektu. cs
dc.format 97 cs
dc.format.extent 2463051 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2012
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject analýza podniku cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing plan en
dc.subject analysis of a company en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject situation analysis en
dc.title Projekt marketingového plánu firmy P & L, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Project of a marketing plan of a company P & L, Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Václavík, František
dc.date.accepted 2007-09-03
dc.description.abstract-translated My dissertation is divide up theoretical analytic and project section. In theoretical section I am rating source - books and define theoretical solution for making out marketing project. In analytic section I am focus on interior analysis of agricultural market, competition, suppliers and followings, analysis of assortment and interior surrounding of company P & L Ltd. I used SWOT analysis for stress, weakness, oportunity and threets of company P & L Ltd. In the project part I ve done project of marketing plan. This project contain actions plans and its operation period costs. At the end I have done risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5864
dc.date.assigned 2007-07-10
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
plášek_2007_dp.pdfBlocked 2.348Mb PDF View/Open
plášek_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
plášek_2007_op.pdf 1.056Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account