Marketingový plán pro Lázně Luhačovice, a.s.
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Marketingový plán pro Lázně Luhačovice, a.s. |
| Author: |
Šenovská, Daniela
|
| Advisor: |
Staňková, Pavla
|
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro společnost Lázně Luhačovice, a.s. V první části zohledňuje veškerá teoretická východiska, která je nutno obecně znát při tvorbě marketingového plánu. V části druhé jsou pak tyto teoretické po-znatky implementovány do praxe, jsou zde nastíněna konkrétní východiska pro tvorbu re-álného marketingového plánu - analýzy trhu, konkurence, komunikačních aktivit. Poslední část této práce je věnována návrhu projektu - samotné zpracování marketingového plánu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4304
|
|
Date:
|
2007-05-04 |
|
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Department:
|
Ústav managementu |
|
Discipline:
|
Management a marketing |
|
Grade for thesis and defense:
|
D
6428
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account