Prevence vzniku syndromu vyhoření u pedagogů v předškolním vzdělávání prostřednictvím supervize

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Prevence vzniku syndromu vyhoření u pedagogů v předškolním vzdělávání prostřednictvím supervize

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Prevence vzniku syndromu vyhoření u pedagogů v předškolním vzdělávání prostřednictvím supervize
Autor: Jonášová, Denisa
Vedoucí: Haburajová Ilavská, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá supervizí jakožto preventivním prostředkem proti vzniku syndromu vyhoření u pedagogů v předškolním vzdělávání. Zjišťuje, jakým způsobem před-školní pedagogové supervizi hodnotí. Teoretická část pojednává o roli předškolního pedagoga, náročnosti povolání, profesionálních kompetencích a další vzděláváním předškolních pedagogů. Následně se věnuje syndromu vyhořením od jeho vzniku až po prevenci. V poslední kapitole se zaměřuje na supervizi, její cíle, druhy a formy, ale i na její aktéry. Praktická část je tvořena realizovaným výzkumným šetřením zaměřeným na prevenci vzniku syndromu vyhoření u předškolních pedagogů ve Zlínském a Jihomoravském kraji prostřednictvím supervize. Výstupem práce je analýza získaných dat a interpretace výsledků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43099
Datum: 2017-11-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 48256


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jonášová_2018_dp.pdf 2.340Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jonášová_2018_op.docx 17.57Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jonášová_2018_vp.docx 21.46Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet