Vnímání žákovské diverzity v inkluzivním vzdělávání pohledem jejich rodičů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání žákovské diverzity v inkluzivním vzdělávání pohledem jejich rodičů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání žákovské diverzity v inkluzivním vzdělávání pohledem jejich rodičů
Autor: Lysáková, Martina
Vedoucí: Skarupská, Helena
Abstrakt: Diplomová práce pod názvem Vnímání žákovské diverzity v inkluzivním vzdělávání pohledem jejich rodičů se snaží přiblížit aktuální téma, které je inkluzivní pedagogika. Teoretická část pracuje s pojmy, jako je inkluze nebo integrace, které jsou nedílnými součástmi tohoto tématu. Práce je koncipována z pohledu rodičů, jelikož v naší společnosti existuje mnoho dětí se vzdělávacími potřebami a je důležité si uvědomit, že i jejich potřeby jsou součástí naší společenské reality. Je potřeba si uvědomit, s jakými druhy žákovské diverzity se můžeme setkat v prostředí škol. Všechny tyto aspekty jsou důležité jak v rámci vnímání jak pohledem rodičů, učitelů nebo kolektivu s ohledem na dítě se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem práce je zjistit, jak se inkluzivní pedagogika v českých školách vyvíjí, zda naplňuje očekávání rodičů a jejich dětí nebo funguje dle principů, které nabízí. Praktická část je zpracována kvalitativním výzkumem, pro design výzkumu byla použita interpretativní fenomenologická analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43104
Datum: 2017-11-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 48261


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lysáková_2018_dp.pdf 3.477Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lysáková_2018_op.docx 17.08Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lysáková_2018_vp.doc 53Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet