Vývoj propagačních strategií ve volební kampani v ČR po roce 1989

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vývoj propagačních strategií ve volební kampani v ČR po roce 1989

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vývoj propagačních strategií ve volební kampani v ČR po roce 1989
Autor: Kočí, Jan
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: Práce ve své teoretické části představuje hlavní specifika politického marketingu a jeho propagačních prostředků. Práce dále seznamuje s vývojem propagačních prostředků ve volebních kampaních od začátku minulého století ve světovém kontextu. Ve své praktické části se práce zaměřuje na vývoj volebních kampaní v ČR po roce 1989. Práce uvádí proměny a hlavní trendy jednotlivých volebních kampaní a jejích propagačních prostředků, včetně volební kampaně pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2006. Práce si zejména všímá nejnovějších trendů ve volebních kampaních, jako jsou negativní kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4322
Datum: 2007-05-09
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4860


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kočí_2007_bp.pdf 1.982Mb PDF Zobrazit/otevřít
kočí_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kočí_2007_op.doc 42Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet