Klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Rajnochová, Alena
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:47Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:47Z
dc.date.issued 2017-11-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43305
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska z oblasti kompetencí, angažovanosti, specifik učitelské profese a možností profesní podpory a rozvoje. Praktická část práce popisuje výzkum pracovní a osobní pohody učitelů 1. stupně základních škol ve Zlíně a faktorů, které ji dle jejich vnímání ovlivňují.
dc.format 63 s. (107 379 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kompetence cs
dc.subject angažovanost cs
dc.subject pracovní a osobní pohoda cs
dc.subject profese učitele cs
dc.subject učitelé 1. stupně základních škol cs
dc.subject profesní podpora cs
dc.subject rozvoj cs
dc.subject řízení cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject competence/competency en
dc.subject engagement en
dc.subject work and well-being en
dc.subject teacher´s profession en
dc.subject first school teachers en
dc.subject professional support en
dc.subject growth en
dc.subject management en
dc.subject learning en
dc.title Klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody
dc.title.alternative Key Competencies of Primary School Teachers and Their Perception of Work and Personal Satisfaction
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2018-06-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis turns attention to key competencies of primary school teachers and their perception of work and well-being. In theoretical part, there are defined the basic concepts from the field of competencies, engagement, specifics of teacher´s profession and possibilities of professional support and growth. Practical part of thesis describes the survey of work and well-being of first school teachers in Zlín and the factors, which affect it, depending on their perception.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 48555
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-25
local.subject první stupeň základní školy cs
local.subject profese učitele cs
local.subject klíčové kompetence cs
local.subject elementary school en
local.subject teacher career en
local.subject key competencies en


Files in this item

Files Size Format View Description
rajnochová_2018_dp.pdf 3.516Mb PDF View/Open None
rajnochová_2018_op.docx 15.70Kb Unknown View/Open None
rajnochová_2018_vp.docx 17.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account