Rodina v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rodina v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rodina v reklamě
Autor: Lipusová, Marta
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Bakalářská práce nabízí marketingový pohled na rodinu coby motiv reklamy. Pozastavuje se nad její prezentací a stereotypy, které se v těchto reklamách stále vyskytují. Teoretická část popisuje historický vývoj rodiny v rámci společnosti s podrobnějším zaměřením na české prostředí ve 20. století, kdy se struktura rodiny začala rapidně měnit. Důvodem je žena a změnaa jejího postavení ve společnosti, které se podepsalo i na vztazích v rodině. Žena se začíná profesně vyrovnávat muži a vyžaduje od něj větší podíl v rodinném životě. V této práci je na rodinu pohlíženo i jako na spotřební jednotku, v rámci které probíhají rozhodovací a spotřební procesy. V tomto ohledu každý člen rodiny zastává některou z níže charakterizovaných rolí. Cílem praktické části této bakalářské práce je analyzovat a porov-nat vyobrazení rodiny v printové reklamě s realitou a navrhnout možné nové využití tohoto motivu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4335
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4816


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lipusová_2007_bp.pdf 42.49Mb PDF Zobrazit/otevřít
lipusová_2007_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lipusová_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet