Tvorba marketingové strategie firmy PELZ CZ s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvorba marketingové strategie firmy PELZ CZ s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Ryšková, Marcela
dc.date.accessioned 2010-07-15T17:46:52Z
dc.date.available 2010-07-15T17:46:52Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4339
dc.description.abstract Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat současný stav marketingové strategie. Vedlejšími cíli mé práce bylo navrhnout zlepšení marketingové strategie a posoudit užití marketingových aktivit, které jsou zahrnuty v marketingové komunikaci, především reklamu, podporu prodeje a direct marketing. Pro zpracování své bakalářské práce jsem si vybrala společnost PELZ CZ s.r.o., která se zabývá solární ochranou před slunečním zářením. cs
dc.format 60 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1778671 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingová strategie cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingová situační analýza a analýza tržního prostředí cs
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing situation analysis en
dc.subject SWOT analysis and analysis of market potential en
dc.title Tvorba marketingové strategie firmy PELZ CZ s.r.o. cs
dc.title.alternative The strategy of marketing creation PELZ CZ s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ševčíková, Lenka
dc.date.accepted 2007-06-12
dc.description.abstract-translated Principal aim of my dissertation was analyze actual state of marketing startegy. Alternate targets of my work were suggest improvement of marketing startegy and read applications of marketing activities that are used in marketing communication firstly advertisement, support of sales and direct marketing. For data processing of my dissertation I chosen company PELZ CZ s.r.o. which deal with solar protection against solar radiation. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6521
dc.date.assigned 2007-03-16
utb.result.grade C


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ryšková_2007_bp.pdfZablokované 1.696Mb PDF Zobrazit/otevřít
ryšková_2007_vp.doc 60.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ryšková_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet