Možnosti Marketingu na sociálních sítích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti Marketingu na sociálních sítích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti Marketingu na sociálních sítích
Autor: Dovrtěl, Aleš
Vedoucí: Králík, Lukáš
Abstrakt: Úvod práce je určen k vysvětlení základních pojmů, jako je marketing, reklama, sociální sítě a jak spolu tyto pojmy souvisejí. V druhé části jsou rozebrány možnosti marketingu na sociálních sítích, podle kterých jsou navržena doporučení, jak správně a efektivně využít reklamu na sítích. Cílem je poskytnout především malým a středním firmám návod, jak se zviditelnit a získat konkurenční výhodu. Praktická část obsahuje rozdělení sociálních sítí na základě jejich využití, návrh metodiky pro marketing na Facebooku a závěrem demonstraci příkladu tvorby úspěšného marketingu na sociální sítí Facebook.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43429
Datum: 2017-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Studijní obor: Informační technologie v administrativě
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 48744


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dovrtěl_2018_dp.pdf 3.687Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dovrtěl_2018_op.pdf 344.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
dovrtěl_2018_vp.pdf 448.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet