The Development of Videogame Localization in the Czech Republic

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Development of Videogame Localization in the Czech Republic

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vinklárek, Petr
dc.contributor.author Válek, Pavel
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:53Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:53Z
dc.date.issued 2017-11-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43462
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá historií a vývojem videoherní lokalizace v České republice. Teoretická část se zaměřuje na popis vývoje videoherní lokalizace jak v České republice, tak ve světě. Zabývá se také samotným procesem lokalizace videoher, jeho odlišností od lokalizace jiných médií a komplikacemi specifickými pro tento proces. Praktická část se zabývá procesem videoherní lokalizace z pohledu samotných překladatelů.
dc.format 39s (68 585 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject videohra cs
dc.subject lokalizace cs
dc.subject překlad cs
dc.subject Česká republika cs
dc.subject software cs
dc.subject oficiální lokalizace cs
dc.subject fanouškovská lokalizace cs
dc.subject vývoj cs
dc.subject videogame en
dc.subject localization en
dc.subject translation en
dc.subject Czech Republic en
dc.subject software en
dc.subject official localization en
dc.subject fan localization en
dc.subject development en
dc.title The Development of Videogame Localization in the Czech Republic
dc.title.alternative The Development of Videogame Localization in the Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bellová, Hana
dc.date.accepted 2018-06-15
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the history and development of videogame localization in the Czech Republic. Theoretical part is aimed at the description of the development of videogame localization in the Czech Republic and internationally. It deals with the process of videogame localization, the differences to localization process of other forms of media and obstacles specific to this process. Practical part deals with the process of videogame localization from the point of view of translators themselves.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 48788
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-05-04
local.subject videohry cs
local.subject překlady do češtiny cs
local.subject video games en
local.subject translations into Czech en


Files in this item

Files Size Format View Description
válek_2018_dp.pdf 2.390Mb PDF View/Open None
válek_2018_op.doc 45.5Kb Unknown View/Open None
válek_2018_vp.doc 49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account