Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Chudoba, Jakub
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:02:00Z
dc.date.available 2018-07-04T15:02:00Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43650
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti hudebním klubu. Jejím cílem byla propagace a následné zvidi-telnění daného hudebního klubu a zajištění větší návštěvnosti kulturních událostí pořáda-ných v klubu. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V rámci této části práce bylo využito kvalitativního výzkumu pomocí polostandardizova-ných interview, kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také vybra-ných situačních marketingových analýz. Získané výsledky z analýz sloužily jako výcho-diska pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komuni-kace ve vybrané společnosti. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 111 s. (138 625 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject digi-tální marketing cs
dc.subject analýza cs
dc.subject projekt cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject digital mar-keting en
dc.subject analysis en
dc.subject project en
dc.title Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Petržela, Tomáš
dc.date.accepted 2018-05-28
dc.description.abstract-translated The main aim of the Master´s thesis is to improve the marketing communication of the chosen company music club in order to promote the music club and increase the attendance at the different cultural events held there. The thesis was composed of a theoretical and a practical part. The theoretical part is aimed at the research of marketing communication strategies and serves as the basis for the practical part deal-ing with the analysis of the contemporary marketing communication of the chosen com-pany. To get the highest quality information several means were used, including a quali-tative half-standardized interviews, a quantitative method research of a questionnaire survey, and chosen situational marketing analyses. The results from analyses were used for proposal of the project. The most important, final part of the thesis suggests the strategies to improve the marketing communication of the music club. The strategies underwent time, expense and risk analyses.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49100
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-17


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chudoba_2018_dp.pdf 4.947Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chudoba_2018_op.docx 27.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
chudoba_2018_vp.docx 29.69Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet