Plán marketingové komunikace penzionu Toscana na rok 2018

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Plán marketingové komunikace penzionu Toscana na rok 2018

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Plán marketingové komunikace penzionu Toscana na rok 2018
Autor: Krčmařová, Iva
Vedoucí: Honzková, Iva
Abstrakt: Diplomová práce na téma Plán marketingové komunikace penzionu Toscana se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá teoretickými poznatky týkající se marketingového strategického plánování, a to především z oblasti marketingu hotelových služeb. Praktická část se zaměřuje na penzion, dále je sestavena z části analytické a projektové. Součástí analytické části je dotazníkové šetření, PESTLE a SWOT analýza. Na základě těchto analýz je vytvořena poslední projektová část, která je věnována konkrét-nímu projektovému řešení, marketingové strategii pro zvýšení obsazenosti hotelu pro rok 2018. Tento projekt je na závěr podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43652
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49106


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krčmařová_2018_dp.pdf 6.013Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krčmařová_2018_op.pdf 1.200Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krčmařová_2018_vp.pdf 650.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet