Tvorba marketingové komunikační strategie vybraného podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvorba marketingové komunikační strategie vybraného podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvorba marketingové komunikační strategie vybraného podniku
Autor: Zlámalová, Monika
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou komunikační strategii pro podnik Nábytek Krupička. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou zpracována teoretická východiska z oblasti marketingu. Praktická část se dělí na analytickou a projektovou část. V analytické části je zhodnocen současný stav podniku. V projektové části je potom navrhnuta marketingová komunikační strategie, která obsahuje cíle, cílové skupiny, navrhovaný komunikační mix, možná rizika, způsob měření úspěšnosti a také nákladovou a časovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43661
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49118


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zlámalová_2018_dp.pdf 4.215Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zlámalová_2018_op.docx 23.97Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zlámalová_2018_vp.docx 27.26Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet