Tvorba marketingové komunikační strategie vybraného podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba marketingové komunikační strategie vybraného podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Zlámalová, Monika
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:02:00Z
dc.date.available 2018-07-04T15:02:00Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43661
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou komunikační strategii pro podnik Nábytek Krupička. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou zpracována teoretická východiska z oblasti marketingu. Praktická část se dělí na analytickou a projektovou část. V analytické části je zhodnocen současný stav podniku. V projektové části je potom navrhnuta marketingová komunikační strategie, která obsahuje cíle, cílové skupiny, navrhovaný komunikační mix, možná rizika, způsob měření úspěšnosti a také nákladovou a časovou analýzu.
dc.format 102 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject communication strategy en
dc.title Tvorba marketingové komunikační strategie vybraného podniku
dc.title.alternative Creating the Marketing Communication Strategy of the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2018-05-29
dc.description.abstract-translated The main goal of my thesis is to design/create a marketing communication strategy for a company "Furniture Krupička". The thesis is divided into the theoretical and practical part. In theoretical part, there is processed theoretical backgrounds/basis from field of marketing. Practical part is divided into analytical and project part. In analytical part, there is evaluat-ed the current state of the company. In project part, there is a draft of marketing communi-cation strategy, which includes goals, target groups, proposed communication mix, possible risks and way of measuring of success as well as cost and time analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49118
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
zlámalová_2018_dp.pdf 4.215Mb PDF View/Open None
zlámalová_2018_op.docx 23.97Kb Unknown View/Open None
zlámalová_2018_vp.docx 27.26Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account