Projekt využití nástrojů internetového marketingu e-shopu www.originalbrand.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití nástrojů internetového marketingu e-shopu www.originalbrand.cz

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Papadaki, Šárka
dc.contributor.author Julinová, Kateřina
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:02:00Z
dc.date.available 2018-07-04T15:02:00Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43665
dc.description.abstract Diplomová práce si klade za cíl provést analýzu současného stavu internetového obchodu Originalbrand.cz a vypracovat projekt pro zvýšení úrovně marketingového řízení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část poskytuje teoretické informace o problematice on-line marketingu s důrazem na vybrané nástroje internetového marketingu. Praktická část je věnována analýze současného stavu internetového obchodu, její nejbližší konkurence, analýze návštěvnosti a v neposlední řadě vybraným formám její propagace. Zjištěné údaje jsou shrnuty ve SWOT analýze. Následně je na základě všech provedených analýz navržen projekt na vytvoření nových internetových stránek Originalbrand.cz s cílem zvýšit konkurenceschopnost a postavení na trhu. V poslední části je tento projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 98 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject on-line marketing cs
dc.subject SEO optimalizace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject internet business en
dc.subject e-shop en
dc.subject online marketing en
dc.subject SEO - seach engine optimalization en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt využití nástrojů internetového marketingu e-shopu www.originalbrand.cz
dc.title.alternative The Project of Use Internet Marketing Tools in the E-shop www.originalbrand.cz
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to create the analysis of current state of the online store Originalbrand.cz and to create project to increase level of marketing management. This thesis is divided into two main parts. The first part introduces theoretical background of online marketing issues emphasizing internet marketing tools. The practical part of the thesis is current state of the online store, its osest competitors, the analysis of visitors and at the end the selected forms of its promotion. Proven results are summarized in SWOT analysis. According to proven information and analyses, there is a suggested project for creation of new web pages Originalbrand.cz with aim to increase competitivness and to improve market position. In the final part, there is analysis of costs, time and risk of the entire project.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49126
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-17


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
julinová_2018_dp.pdf 4.208Mb PDF Zobrazit/otevřít None
julinová_2018_op.docx 24.67Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
julinová_2018_vp.docx 25.47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet