Projekt využití nástrojů internetového marketingu e-shopu www.originalbrand.cz
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Papadaki, Šárka
|
|
dc.contributor.author |
Julinová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:02:00Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:02:00Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43665
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce si klade za cíl provést analýzu současného stavu internetového obchodu Originalbrand.cz a vypracovat projekt pro zvýšení úrovně marketingového řízení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část poskytuje teoretické informace o problematice on-line marketingu s důrazem na vybrané nástroje internetového marketingu. Praktická část je věnována analýze současného stavu internetového obchodu, její nejbližší konkurence, analýze návštěvnosti a v neposlední řadě vybraným formám její propagace. Zjištěné údaje jsou shrnuty ve SWOT analýze. Následně je na základě všech provedených analýz navržen projekt na vytvoření nových internetových stránek Originalbrand.cz s cílem zvýšit konkurenceschopnost a postavení na trhu. V poslední části je tento projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
98 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
on-line marketing
|
cs |
dc.subject |
SEO optimalizace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
internet business
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
SEO - seach engine optimalization
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt využití nástrojů internetového marketingu e-shopu www.originalbrand.cz |
|
dc.title.alternative |
The Project of Use Internet Marketing Tools in the E-shop www.originalbrand.cz |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to create the analysis of current state of the online store Originalbrand.cz and to create project to increase level of marketing management. This thesis is divided into two main parts. The first part introduces theoretical background of online marketing issues emphasizing internet marketing tools. The practical part of the thesis is current state of the online store, its osest competitors, the analysis of visitors and at the end the selected forms of its promotion. Proven results are summarized in SWOT analysis. According to proven information and analyses, there is a suggested project for creation of new web pages Originalbrand.cz with aim to increase competitivness and to improve market position. In the final part, there is analysis of costs, time and risk of the entire project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49126
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam