Analýza postoje zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza postoje zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza postoje zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje
Autor: Holoubek, Jan
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá postojem zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje. Součástí práce je popis procesu rozhodování zákazníka. Je zde charakterizován zahraniční trh dané suroviny. Důležitou částí práce je popis vlivů a dopadů pěstování Palmy olejné na životní prostředí. Hlavní část práce se zabývá analyzováním zákazníka při výběru potravin obsahující palmový olej. V závěru jsou zhodnocena získaná data a navrženo doporučení na snížení spotřeby dané suroviny na českém trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43696
Datum: 2018-07-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 50690


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
holoubek_2018_dp.pdf 7.101Mb PDF Zobrazit/otevřít None
holoubek_2018_op.docx 27.61Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
holoubek_2018_vp.docx 22.82Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet