Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru
Autor: Fábryová, Monika
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cieľom diplomovej práce je vytvoriť marketingovú komunikačnú stratégiu pre rast tržieb vybranej spoločnosti pôsobiacej v odvetví online cestovného ruchu. To bolo dosiahnuté prostredníctvom teoretických infromácií a vyhodnotením niekoľkých analýz vrátane analýzy mikro a makro prostredia, situačnej analýzy, benchmarkingu a kvantitatívneho marketingového výskumu. Projekt stratégie marketingovej komunikácie bol vytvorený na základe analytických údajov a záverov. Návrh stratégie marketingovej komunikácie obsahuje konkrétne akčné body, metriky merania výkonnosti, definované kľúčové výsledky, časový plán, náklady a analýzu rizík. Práca poskytuje usmernenia a informácie o navrhovanej marketingovej komunikačnej stratégii pre vybranú spoločnosť. Klíčová slova: marketingová stratégia, digitálny marketing, benchmarking, marketingový výzkum, výkonnostný marketing, marketingový mix, marketingová komunikácia,
URI: http://hdl.handle.net/10563/43800
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 49152


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fábryová_2019_dp.pdf 5.437Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fábryová_2019_op.docx 26.51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fábryová_2019_vp.docx 25.67Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet