Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na český trh
Autor: Stavělová, Lenka
Vedoucí: Krchová, Hana
Abstrakt: Obsahem této bakalářské práce je analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku firmou CE WOOD a.s. Zlín na český trh. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmu výrobek, jeho postavení na trhu, popisu životního cyklu výrobku a objasnění pojmu inovace. Součástí teoretické části je rovněž seznámení s PEST analýzou a Porterovou analýzou. V praktické nebo také v analytické části je věnována pozornost popisu lepeného hranolu, jeho výrobě, životnímu cyklu. Dále pomocí PEST analýzy, Porterovy analýzy a zhodnocení konkurence včetně marketingové-ho mixu je vypracováno doporučení pro firemní inovační politiku co se týče zavedení dře-věného lepeného hranolu na český trh firmou CE WOOD a.s. Zlín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4381
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 5574


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stavělová_2007_bp.pdfZablokované 1.412Mb PDF
stavělová_2007_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
stavělová_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet