Analýza úrovně služeb z pohledu zákazníka ve vybraném penzionu v Luhačovicích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza úrovně služeb z pohledu zákazníka ve vybraném penzionu v Luhačovicích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza úrovně služeb z pohledu zákazníka ve vybraném penzionu v Luhačovicích
Autor: Fojtíková, Petra
Vedoucí: Hýblová, Monika
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu úrovně služeb z pohledu zákazníka ve vybraném penzionu v Luhačovicích. Hlavní cílem práce je zhodnotit dosavadní úroveň poskytovaných služeb a navrhnout doporučení do budoucna pro zlepšení těchto služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43825
Datum: 2019-01-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49872


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fojtíková_2019_dp.pdf 2.840Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fojtíková_2019_op.docx 22.34Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fojtíková_2019_vp.docx 22.27Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet