Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené
Autor: Hájková, Veronika
Vedoucí: Vaculčíková, Zuzana
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu faktorů ovlivňujících nákupní chování obyvatel České republiky, kteří cestují do zahraničí za účelem letní dovolené. Hlavním cílem této práce je zjistit poměr lidí, využívající služby CK/CA, dále zjistit způsob jejich nákupu letní dovolené a faktory, které jejich nákupní chování ovlivňují. V rámci řešení bylo použito dotazníkové šetření, které bylo prováděno online na sociální síti po dobu jednoho měsíce. Výsledky z dotazníkového šetření byly vyhodnoceny pomocí popisné statistiky. V práci byla navržena řešení vedoucí ke zvýšení prodeje a výsledku hospodaření. Jedná se především o doporučení týkající se propagace, která je v této oblasti podnikání velice významná. Na základě zjištěných skutečností je možné zvolit správný typ a formu komunikace se zákazníkem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43834
Datum: 2019-01-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49967


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hájková_2019_dp.pdf 3.282Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hájková_2019_op.docx 26.84Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hájková_2019_vp.docx 27.75Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet