Analýza struktury zákazníků malé firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza struktury zákazníků malé firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza struktury zákazníků malé firmy
Autor: Tkadlecová, Marcela
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na strukturu zákazníků a vztahy firmy se zákazníky. Teoretická část práce je zpracovaná jako kritická rešerše zaměřená na podnik a dodavatelsko-odběratelské vztahy. V rámci praktické části bylo využito kvalitativní analýzy formou hloubkového interview s odběrateli. V práci je zhodnocen aktuální systém řízení a navrženo doporučení, které se týká segmentace zákazníků a zlepšení úrovně řízení vztahů se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43835
Datum: 2019-01-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 49976


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tkadlecová_2019_dp.pdf 1.750Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tkadlecová_2019_op.docx 26.24Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tkadlecová_2019_vp.docx 22.34Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet