Přírodovědné pokusy pro badatelské strategie vzdělávání v mateřské škole
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Michlíčková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43918
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter a je zaměřena na využití přírodovědných pokusů v mateřské škole. V teoretické části se pozornost soustřeďuje na charakteristiku dítěte předškolního věku a jeho vnímání přírody, dále na koncepci přírodovědného vzdělávání v kurikulu mateřské školy. Druhá kapitola je zaměřena na prezentaci badatelsky orientované výuky a následně pokusu jako metody vhodné pro bádání dítěte předškolního věku. V praktické části je zpracována sada přírodovědných pokusů, která byla realizována ve vybrané mateřské škole s dětmi předškolního věku. Ověřené pokusy byly evaluovány učitelkou mateřské školy, v jejíž třídě byla sada pokusů zrealizována. Evaluace je podpořena vlastní reflexí autorky. Praktická část obsahuje doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
110 s. (122 419 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
badatelsky orientovaná výuka
|
cs |
dc.subject |
přírodovědný pokus
|
cs |
dc.subject |
bádání dítěte
|
cs |
dc.subject |
inquiry-based science education
|
en |
dc.subject |
science experiment
|
en |
dc.subject |
child´s exploration
|
en |
dc.title |
Přírodovědné pokusy pro badatelské strategie vzdělávání v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Scientific experiments for inquiry-based strategies of education in kindergarten school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Trávníčková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2019-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis is an application character and it is focused on the use of science experiments in kindergarten. In the theoretical part, attention is focused on the characteristics of the preschool child and its perception of nature, the concept of science education in the kindergarten curriculum. The second chapter is focused on the presentation of inquiry-based science education and then an experiment as a method suitable for exploration of preeschool child. In the practical part there is a set of science experiments, which was rea-lized in selected kindergarten with preeschool children. Verified experiments were evaluated by a kindergarten teacher in whose class a set of experiments was carried out. The evaluation is supported by the author´s own reflection. The practical part contains recommendations for practise. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50870
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-23 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
školní pokusy
|
cs |
local.subject |
přírodověda
|
cs |
local.subject |
přírodopis
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
school experiments
|
en |
local.subject |
natural history
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam