Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo
Autor: Mrázová, Jana
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Cílem této práce je monitorovat vybrané slovenské rádiové stanice a zaměřovat se na self-promo. Teoretická část pomáhá vybrat vhodná média pro konkrétní reklamu a soustředí se na určitou cílovou skupinu. Specifikuji zde jednotlivé druhy médií, jejich výhody, nevýhody. Analytická část pak monitoruje jednotlivé slovenské rádia a zaměřuje se na jejich propagaci, výjimečnost, soutěže, webové stánky. Výsledkem je doporučení na možná zlepšení v propagaci pro rádio Kiss Publikum.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4414
Datum: 2006-12-08
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4712


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mrázová_2007_bp.pdfZablokované 2.424Mb PDF Zobrazit/otevřít
mrázová_2007_vp.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mrázová_2007_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet