Alternativní školství v prostředí Zlínského kraje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Alternativní školství v prostředí Zlínského kraje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Alternativní školství v prostředí Zlínského kraje
Autor: Havrlant, Robert
Vedoucí: Balvín, Jaroslav
Abstrakt: Tato diplomová práce přináší informace o vzniku, vývoji, historii, vlastnostech i funkcích alternativního vzdělávání. Zároveň popisuje rozdíly mezi alternativními a tradičními školami. Zamýšlí se nad otázkou vztahu alternativního školství a sociální pedagogiky. Informuje o alternativním školství v České republice a zabývá se historickým vývojem, který tento pedagogický směr provázel. Zmiňuje se o nejdůležitějších osobnostech, které se zasloužily o vznik i uvedení alternativního vzdělávání do praxe. Rozebírá nejdůležitější principy waldorfské, daltonské a zejména montessoriovské pedagogiky. Cílem praktické části je zjistit názory a postoje rodičů dětí v alternativních školách na tento typ vzdělávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44186
Datum: 2018-11-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 51204


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
havrlant_2019_dp.pdf 2.941Mb PDF Zobrazit/otevřít None
havrlant_2019_op.docx 18.52Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
havrlant_2019_vp.docx 16.90Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet