Inkluze žáků z odlišného kulturního prostředí dle současné školské legislativy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Inkluze žáků z odlišného kulturního prostředí dle současné školské legislativy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Inkluze žáků z odlišného kulturního prostředí dle současné školské legislativy
Autor: Šebestová, Jana
Vedoucí: Balaban Cakirpaloglu, Irena
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá inkluzí žáků z odlišného kulturního prostředí dle současné školské legislativy se zaměřením na žáky-cizince. Cílem práce je porozumět současnému stavu vzdělávání žáků-cizinců v českých základních školách. Výzkum zahrnuje výsledky kvalitativního šetření realizovaného technikou rozhovorů s šesti pedagogickými pracovníky. Data získaná z výzkumného šetření byla analyzována za využití postupů zakotvené teorie. Jako hlavní zjištění se ukázalo, že učitelé za největší bariéru při vzdělávání žáků-cizinců považují neznalost vyučovacího jazyka. Deficity dále spatřují v celkové nepřipravenosti jak školství, tak školy i pedagogických pracovníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44220
Datum: 2018-11-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 51248


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šebestová_2019_dp.pdf 2.458Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šebestová_2019_op.docx 16.66Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šebestová_2019_vp.docx 18.28Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet