Integrace žáků s poruchou autistického spektra v běžných školách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Integrace žáků s poruchou autistického spektra v běžných školách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Integrace žáků s poruchou autistického spektra v běžných školách
Autor: Nevařil, Martin
Vedoucí: Lukešová, Michaela
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je přiblížit čtenáři vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra v běžných školách, aby se dokázal lépe orientovat v této problematice. Teoretická část je deskriptivní. Popisujeme v ní teoretická východiska, jako jsou integrace, inkluze, role pedagoga, rodiče asistenta pedagoga. Závěrem teoretické části je popis a rozdělení poruch autistického spektra, se kterými se můžeme v běžném životě setkat. Hlavním cílem praktické části bylo zjistit názory učitelů na integraci žáků s PAS v běžných školách. K tomu byl použit kvalitativní výzkum s metodou polostrukturovaného rozhovoru. Tázajícími bylo pět učitelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44324
Datum: 2018-11-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 51387


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nevařil_2019_dp.pdf 3.009Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nevařil_2019_op.docx 19.46Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
nevařil_2019_vp.docx 15.77Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet