Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu Ahorn CZ, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu Ahorn CZ, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu Ahorn CZ, s.r.o.
Autor: Horáková, Monika
Vedoucí: Lipovská, Marta
Abstrakt: V rámci své několikaměsíční praxe pro reklamní agenturu Artel CZ, s.r.o. mi byla poskytnuta možnost podílet se na navrhování podzimní reklamní kampaně pro firmu Ahorn CZ, s.r.o. Tato kampaň je jedním z nejdůležitějších kritérií pro sestavení marketingového plánu pro rok 2007. Pro tento účel byl sestaven akční plán, mezi jehož hlavní části bych zařadila direct mailovou kampaň, telemarketing, organizace školení nových partnerů a reklamní dárky pro tyto partnery, návrh nových internetových stránek, plakátů, maloobchodních katalogů Cílem této kampaně je získat nové zákazníky, zvýšit zisky z prodeje a zlepšit postavení firmy na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4437
Datum: 2006-12-08
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 4678


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horáková_2007_bp.pdfZablokované 734.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
horáková_2007_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
horáková_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet