Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu Ahorn CZ, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu Ahorn CZ, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lipovská, Marta
dc.contributor.author Horáková, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-15T18:38:10Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4437
dc.description.abstract V rámci své několikaměsíční praxe pro reklamní agenturu Artel CZ, s.r.o. mi byla poskytnuta možnost podílet se na navrhování podzimní reklamní kampaně pro firmu Ahorn CZ, s.r.o. Tato kampaň je jedním z nejdůležitějších kritérií pro sestavení marketingového plánu pro rok 2007. Pro tento účel byl sestaven akční plán, mezi jehož hlavní části bych zařadila direct mailovou kampaň, telemarketing, organizace školení nových partnerů a reklamní dárky pro tyto partnery, návrh nových internetových stránek, plakátů, maloobchodních katalogů Cílem této kampaně je získat nové zákazníky, zvýšit zisky z prodeje a zlepšit postavení firmy na trhu. cs
dc.format 81 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 751996 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
dc.subject Reklamní agentura cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject direct mail cs
dc.subject telemarketing cs
dc.subject sponzorství cs
dc.subject tisková zpráva cs
dc.subject veletrh Tendence cs
dc.subject Advertising agency en
dc.subject marketing planning en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject direct mail en
dc.subject phonemarketing en
dc.subject sponsorship en
dc.subject press release en
dc.subject the fair Tendence en
dc.title Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu Ahorn CZ, s.r.o. cs
dc.title.alternative The autumn advertising campaing as a significant part of marketing plan for company Ahorn CZ, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-17
dc.date.vskp-available 2036-12-08
dc.description.abstract-translated In connection with my several month practice for advertising agency Artel CZ, s.r.o. it was provided chance to me of participant in suggesting of autumn advertising campaign for company Ahorn CZ, s.r.o. This campaign is one of the most important criterions for put together of marketing plan for year 2007. For this purpose was put together the action plan I would be arrange among its main parts direct mail campaign, phonemarketing, organizing of training new partners and giveaways for these partners, suggestion of new web sites, posters, retail catalogues The aim of this campaign is attract new customers, increase sale profits and improve position on the market. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4678
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
horáková_2007_bp.pdfBlocked 734.3Kb PDF View/Open
horáková_2007_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
horáková_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account