Názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
Autor: Trčková, Klára
Vedoucí: Petr Šafránková, Anna
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků. Sociálně znevýhodněného žáka jsme si specifikovali na Romského žáka. Tato problematika se prolíná s inkluzivním vzděláním. Práce chce poukázat na využívání nejčastějších podpůrných opatření v kontextu vzdělávání Romských žáků. Cílem teoretické části je vymezit sociálně znevýhodněného žáka v kontextu vzdělávání a specifika ve vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků. Dále se v teoretické části zaměříme na podpůrná opatření. Praktická část se zaměřuje na názory učitel na podpůrná opatření. Cílem je zjistit, jaký je názor učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44382
Datum: 2018-11-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 51466


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
trčková_2019_dp.pdf 2.616Mb PDF Zobrazit/otevřít None
trčková_2019_op.docx 20.56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
trčková_2019_vp.docx 20.61Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet