Návrh zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o.
Autor: Boudová, Marcela
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o. Na základě analýzy okolí firmy, interních faktorů firmy se zaměře-ním na marketing, konkurenční pozice firmy a konečném zhodnocení stavu marketingu bylo smyslem najít slabší stránky marketingového řízení. Na jejich základě poté definovat doporučení na zlepšení a navrhnout marketingovou strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/443
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4121


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
boudová_2006_bp.pdfZablokované 2.873Mb PDF
boudová_2006_vp.doc 39Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
boudová_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet