Projekt návrhu marketingového plánu firmy Walhalla, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt návrhu marketingového plánu firmy Walhalla, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt návrhu marketingového plánu firmy Walhalla, s.r.o.
Autor: Chmel, Alexander
Vedoucí: Saparová, Silvia
Abstrakt: Táto práca chce ponúknuť pohľad na podstatu, zásady, možnosti a v súčasnosti i nevyhnutnosť marketingového plánovania pri udržaní rovnováhy medzi cieľmi a možnosťami firmy. Práca sa delí na tieto dve hlavné časti: Časť 1 podáva teoretické východiská filozofie marketingovo riadenej firmy; zaoberá sa podstatou podnikania v službách. Časť 2 je praktického charakteru; zásady a techniky marketingového plánovania sú tu aplikované na podmienky vlastnej firmy a vyusťujú do marketingového plánu firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4446
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 6794


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
chmel_2007_dp.pdfZablokované 2.409Mb PDF
chmel_2007_vp.doc 2.348Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
chmel_2007_op.doc 42.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet