Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her
Autor: Pjajčík, Marián
Vedoucí: Vogeltanz, Tomáš
Abstrakt: Tato práce se zabývá popisem herního vývoje a jeho historií. Dále vyhodnocuje nejpopulárnější herní žánry v minulých letech až do současnosti, pro které byla vymodelována šablonová prostředí. Šablona pro dlouhodobě nejpopulárnější žánr byla poté rozšířena do technického dema. Tyto šablony byly vytvořeny v Xenko Game Studio a na úpravu modelů bylo použito studio 3DS MAX 2020. V neposlední řadě jsou porovnány herní enginy dostupné na trhu a je popsáno Xenko Studio jako takové.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44475
Datum: 2018-12-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Softwarové inženýrství
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 51594


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pjajčík_2019_dp.pdf 5.699Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pjajčík_2019_op.pdf 109.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
pjajčík_2019_vp.pdf 228.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet