Projekt zavádění databázového marketingu ve společnosti "J.A.P." spol. s r.o. Přerov

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavádění databázového marketingu ve společnosti "J.A.P." spol. s r.o. Přerov

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavádění databázového marketingu ve společnosti "J.A.P." spol. s r.o. Přerov
Autor: Zavadilová, Jana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je navržení projektu zavádění databázového marketingu ve společnosti "J.A.P." spol. s r.o. Přerov zabývající se výrobou stahovacích schodů. schodišť a stavebních pouzder pro zasouvací dveře. Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky datbázového marketingu, který dává firmě možnost efektivního využití informací ve firemní databázi k cílenému oslovení zákazníka a měření návratnosti investic do propagace. Analytická část práce hodnotí podmínky pro zavedení databázového marketingu ve firmě ve čtyřech rovinách - produkt, zákazníci, zaměstnanci a informační systém - a identifikuje příležitosti, které z toho pro firmu vyplývají. Závěrečná část diplomové práce se zabývá samotným vypracováním projektu zavedení databázového marketingu ve firmě a zvažuje rizika ohrožující projekt spolu s vyčíslením nákladů na projekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/446
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4000


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zavadilová_2006_dp.pdfZablokované 1.298Mb PDF
zavadilová_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zavadilová_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet