Zlepšení marketingové komunikace firmy Dakoni Group s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zlepšení marketingové komunikace firmy Dakoni Group s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zlepšení marketingové komunikace firmy Dakoni Group s.r.o.
Autor: Holíková, Aneta
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je navržení projektu, který dopomůže k celkovému zlepšení marketingové komunikace společnosti Dakoni group, s. r. o. a ke zvýšení povědomí o službách této společnosti. Teoretická část klade důraz na jednotlivé online a offline nástroje komunikačního mixu a vymezuje marketingovou komunikaci jako nedílnou součást marketingového mixu služeb. Návrhy jsou formulovány na základě výsledků analýzy konkurence, SWOT analýzy, STP analýzy a také s ohledem na provedené dotazníkové šetření. V rámci offline marketingové komunikace je navrženo uspořádání charitativní události a sponzoring. S ohledem na online komunikaci, je doporučeno, zejména využití placených reklam na sociálních sítích, založení blogu a provedení analýzy klíčových slov. Uvedená doporučení jsou podmíněna rovněž přijetím pomocného zaměstnance a zúžením cílových skupin. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44786
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 52143


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
holíková_2019_dp.pdf 3.697Mb PDF Zobrazit/otevřít None
holíková_2019_op.docx 24.29Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
holíková_2019_vp.docx 24.00Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet