Projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko

Show simple item record

dc.contributor.advisor Haltofová, Barbora
dc.contributor.author Koudelová, Zuzana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44791
dc.description.abstract Diplomová práce předkládá projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko. Práce je složena za tří navazujících částí. V první části došlo k rešerši literatury zahrnující teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, marketingu mobilních aplikací a geoparticipace ve veřejné správě, ve druhé části byly provedeny vybrané analýzy a ve třetí části byl navržen projekt. Zvolený problém byl řešen pomocí analýzy sou-časného stavu marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko a analýzy marketingové komunikace konkurenčních mobilních aplikací. Na základě výsledků analýz byl navržen projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace. Tento projekt byl po-droben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 92
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing mobilních aplikací cs
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject geoparticipace cs
dc.subject veřejná správa cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject mobile app marketing en
dc.subject mobile app en
dc.subject geoparticipation en
dc.subject public administration en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko
dc.title.alternative Project of Marketing Communication Improvement of the Mobile App Zlepšeme Česko
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tomancová, Lucie
dc.date.accepted 2019-05-28
dc.description.abstract-translated The diploma thesis presents a project of marketing communication improvement of mobile app Zlepšeme Česko. The thesis is made up by three follow-up parts. The first part deals with theoretical knowledge about marketing communication, mobile app marketing and geoparticipation in public administration, the second part includes selected analysis and the third parts presents a project. The selected problem was solved based on analysis of the current marketing communication of mobile app Zlepšeme Česko and the analysis of the marketing communication of competing mobile apps. The project was subject to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52149
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
koudelová_2019_dp.pdf 2.936Mb PDF View/Open None
koudelová_2019_op.docx 24.01Kb Unknown View/Open None
koudelová_2019_vp.pdf 257.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account