Projekt komunikační strategie pro uvedení moderních látkových plen na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt komunikační strategie pro uvedení moderních látkových plen na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt komunikační strategie pro uvedení moderních látkových plen na trh
Autor: Ivanová, Nikola
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřená na projekt komunikační strategie pro uvedení moderních látkových plen na trh. Cílem této práce bylo na základě současného stavu společnosti navrhnout projekt komunikační strategie, který zviditelní její nový produkt na trhu. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Teoretická část byla zaměřená na literární rešerši, která se zabývá především oblastí komunikační strategie a následné tvorby teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu komunikační strategie pro uvedení moderních látkových plen na trh. V rámci této části práce byly využité vybrané situační analýzy, kvalitativní výzkum pomocí polostandardizovaného interview s manažerem podniku a kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě získaných výsledků z analýz byl v projektové části navrhnutý konkrétní projekt, který byl zaměřen na komunikační strategii pro zviditelnění nového produktu na trhu. Navržený projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44840
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 52213


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ivanová_2019_dp.pdf 4.794Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ivanová_2019_op.docx 30.47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ivanová_2019_vp.docx 24.56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet