Projekt marketingové komunikace Rodinného centra Heřmánek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Rodinného centra Heřmánek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace Rodinného centra Heřmánek
Autor: Koláříková, Eva
Vedoucí: Kubíčková, Miloslava
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace Rodinného centra Heřmánek. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část je dále rozdělena na analytickou a projektovou část. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci s důrazem na neziskový sektor a na jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Teoretická část slouží jako podklad pro vypracování projektové části. Prvním bodem analytické části je představení organizace. Následně je zpracována analýza její současné situace. Rovněž je proveden marketingový výzkum zabývající se průzkumem povědomí veřejnosti o organizaci. Závěrečná projektová část vychází z předešlých částí a jejím cílem je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44843
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 52217


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
koláříková_2019_dp.pdf 4.099Mb PDF Zobrazit/otevřít None
koláříková_2019_op.docx 29.84Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
koláříková_2019_vp.pdf 811.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet