Implementace BSC modelu do marketingové strategie vybrané firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Implementace BSC modelu do marketingové strategie vybrané firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Implementace BSC modelu do marketingové strategie vybrané firmy
Autor: Krkoška, Martin
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je navržení projektu implementace modelu Balanced Scorecard do marketingové strategie firmy. Teoretická část byla zaměřena na literární rešerši, týkající se oblasti řízení, nástrojů marketingu, strategických analýz a podrobný popis modelu Balanced Scorecard. Praktická část diplomové práce se věnovala představení vybrané společnosti, byla provedena její analýza v oblasti makro i mikrookolí a popsala současný způsob hodnocení marketingu vybraného segmentu. Poslední část se zabývala projektem implementace modelu Balanced Scorecard, který navázal na teoretické poznatky a výsledky provedených analýz. Přínosem této práce je možnost zvýšení výkonnosti vybrané firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44849
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 52226


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krkoška_2019_dp.pdf 2.211Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krkoška_2019_op.docx 24.67Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krkoška_2019_vp.docx 26.07Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet