Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení využití mimosezonních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení využití mimosezonních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení využití mimosezonních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích
Autor: Pata, Jan
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá využitím marketingového mixu pro zvýšení a využití mimosezónních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích. Na základě poznatků z teoretické části se zabývá analýzou jednotlivých částí marketingového mixu. Pomocí SWOT analýzy, Porterova modelu pěti sil a průzkumu konkurence v lokalitě byly zjištěny důležité informace, které přispěly k novým návrhům a doporučení pro firmu. Byl navržen projekt vycházející ze SWOT analýzy, marketingových průzkumů s cílem efektivněji využívat marketingový mix ve firmě a vyhodnocení přínosů projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/448
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3037


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pata_2006_dp.pdfZablokované 720.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
pata_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pata_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet