Projekt optimalizace marketingových aktivit firmy AB v oblasti recipročního sponzoringu firmy XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt optimalizace marketingových aktivit firmy AB v oblasti recipročního sponzoringu firmy XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt optimalizace marketingových aktivit firmy AB v oblasti recipročního sponzoringu firmy XY
Autor: Zlámalová, Lenka
Vedoucí: Linhart, Petr
Abstrakt: Cílem práce je vytvořit marketingový plán na reciproční sponzoring pro firmu XY, která půjčuje firmě AB technická zařízení na automobilové závody. Ta jsou potřebná k získávání dat pro zajištění spojení a zpracování výsledků. Teoretická část nás seznámí s pojmy SWOT analýza, public relations a sponzoring. Také nás seznámí se základními principy fungování přístrojů používaných při rallye. Analytická část má za úkol zjistit, jestli by byla navržená forma sponzoringu pro firmu XY výhodná, protože by se více dostala do povědomí veřejnosti. Proto provedu SWOT analýzu před a po zavedení celého plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4492
Datum: 2006-12-08
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4742


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zlámalová_2007_bp.pdfZablokované 1.142Mb PDF Zobrazit/otevřít
zlámalová_2007_vp.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zlámalová_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet