A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic

Show full item record

No preview available
Title: A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic
Author: Kutý, Josef
Advisor: Mikeska, Martin
Abstract: Hlavním cílem této bakalářské práce je provést analýzu tržních příležitostí hudební kapely v rámci kreativních a kulturních průmyslů v České republice. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na zpracování a rešerši teoretických poznatků z oblasti kreativních a kulturních průmyslů a některých marketingových analýz. Začíná metodologií, vysvětluje a objasňuje teoretické pojmy o kulturních a kreativních průmyslech, popisuje některé strategie pro analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzu, PEST analýzu, konkurenci a finanční analýzu. Praktická část je zaměřena na analýzu ostravské hudební kapely Easy Steps a její možné příležitosti v odvětví kreativních a kulturních průmyslů. Závěr práce se skládá z doporučení pro ostravskou kapelu v oblasti kulturních a kreativních průmyslů, marketingových analýz a vyhodnocení dotazníku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45013
Date: 2018-11-09
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 52455


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kutý_2019_dp.pdf 2.753Mb PDF View/Open None
kutý_2019_op.doc 55Kb Unknown View/Open None
kutý_2019_vp.doc 47Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account