Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Autor: Burkart, David
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybrané společnosti. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše věnující se zejména problematice marketingu, marketingového mixu a zároveň byla vypracována teoretická východiska související se zpracováním části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingového mixu vybrané společnosti. K tomu byly využity vybrané marketingové analýzy, kvalitativní marketingový výzkum v podobě polo-standardizovaných interview s představiteli vybrané společnosti a také kvantitativní marketingový výzkum v podobě dotazníkového šetření. Součástí bakalářské práce jsou i doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingového mixu ve vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45155
Datum: 2019-01-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 52654


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
burkart_2019_dp.pdf 2.559Mb PDF Zobrazit/otevřít None
burkart_2019_op.docx 21.96Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
burkart_2019_vp.docx 27.22Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet