Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybrané společnosti
Autor: Ondrušková, Michaela
Vedoucí: Bartók, Ottó
Abstrakt: Internet přispěl k rychlému rozvoji marketingu. Internetový marketing a využívání sociálních sítí nabízí daleko více možností k propagaci firem než tradiční metody marketingu. Tyto možnosti je třeba znát a umět správně využívat. Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem, marketingem na sociálních sítích a jeho využitím ve společnosti XY.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45174
Datum: 2019-01-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 52686


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ondrušková_2019_dp.pdf 3.866Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ondrušková_2019_op.docx 27.33Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ondrušková_2019_vp.docx 22.85Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet