Analýza prodeje suvenýrů SK Sigma Olomouc, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza prodeje suvenýrů SK Sigma Olomouc, a.s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Krätschmer, Miloslav
dc.date.accessioned 2010-07-13T12:19:26Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:00Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/451
dc.description.abstract Tuto bakalářskou práci jsem rozdělil na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se snažil vypracovat z literárních pramenů poznatky zaměřené na marketing a prodej. Zdroje, ze kterých jsem čerpal, byly odborné literatury, vysokoškolská skripta renomovaných vysokých škol z České republiky, zabývající se marketingem, psychologií trhu, prodejem, zbožím V praktické části jsem vyhodnotil výsledky dotazníkového šetření. Konkrétně jsem v této části zpracoval 9 otázek zaměřených na zjištění, zda je výhodné prodávat suvenýry též na stáncích při domácích zápasech SK Sigma Olomouc. Dále jsem v této části zpracoval ana-lýzu tržeb od roku 1999. Z dotazníkového šetření a analýzy tržeb jsem se poté pokusil po-dat návrhy na zlepšení současné situace. cs
dc.format 70 cs
dc.format.extent 2545124 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2008
dc.subject Marketing cs
dc.subject Prodej cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Zákazník cs
dc.subject Zboží cs
dc.subject Suvenýr cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Negotiation en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Costumer en
dc.subject Goods en
dc.subject Merchandising en
dc.title Analýza prodeje suvenýrů SK Sigma Olomouc, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of merchandising of SK Sigma Olomouc, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2006-06-13
dc.description.abstract-translated I have divided this thesis into two parts, theoretical and practical. In the theoretical one I have tried to elaborate pieces of knowledge specialized in the subject of marketing and a negotiation. The sources, which I have drawn from, are specialized publications, prestigious university's mimeographeds dealing with the subject of marketing, the market psychology, a negotiation, goods In the practical part I have evaluated the results of my interview. In particular, I have elaborated 9 questions dealing with the founding, if merchandising, even during the home matches of SK Sigma Olomouc, is profitable, in this part. Then, I have also elaborated the gross sales analysis from the year of 1999. I have tried to table a motion to improvement of this situation, according to the interview and the gross sales analysis. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 3831
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade B


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krätschmer_2006_bp.pdfZablokované 2.427Mb PDF Zobrazit/otevřít
krätschmer_2006_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krätschmer_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet