Potenciál vstupu nového designového časopisu na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Potenciál vstupu nového designového časopisu na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Potenciál vstupu nového designového časopisu na český trh
Autor: Antalová, Gabriela
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce je věnována tiskovému trhu z pohledu vydání nového tištěného magazínu. Hlavním cílem práce s názvem "Potenciál vstupu nového designového časopisu na český trh" je zjistit, zdali jsou v současnosti vhodné podmínky na trhu pro vstup periodicky vydávaného časopisu a co by takový časopis měl obsahovat, aby o jeho koupi jevili lidé zájem. V rámci provedeného kvantitativního výzkumu a zpracované marketingové analýzy bude nastaven návrh vize tištěného magazínu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45461
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53127


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
antalová_2019_dp.zip 34.33Kb application/zip Zobrazit/otevřít None
antalová_2019_op.docx 123.0Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
antalová_2019_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet