Mystery shopping vybraného produktu značky ETA

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mystery shopping vybraného produktu značky ETA

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mystery shopping vybraného produktu značky ETA
Autor: Benetinová, Eliška
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping, který bude proveden ve vybraných prodejnách, kde se nachází zkoumaný produkt ETA. Teoretická část práce je zaměřena na stěžejní pojmy z oblasti marketingové komunikace, které vyplývají z daného tématu. Jednotlivé termíny souvisejí s osobním prodejem a mystery shoppingem. Praktická část práce charakterizuje vybranou společnost ETA, popíše její historické jádro a další vývoj. Dále bude přiblížena celková komunikace zvolené společnosti prostřednictvím SWOT analýzy, komunikačních kanálů, pozice společnosti ETA na trhu a konkurence. Závěr práce bude věnován návrhům na zlepšení a zodpovězení výzkumných otázek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45462
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53128


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
benetinová_2019_dp.pdf 3.612Mb PDF Zobrazit/otevřít None
benetinová_2019_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
benetinová_2019_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet